HTML

Járom a világot

Ez egy útibeszámolós blog próbál majd lenni, a 2010 őszén kezdődött ázsiai nagy kiruccanásról. Még fogalmam sincs, mennyi idő lesz ez az út, és hogy hová fogok eljutni. Első körben a cél Nepál, Bhután, India, Srí Lanka, aztán majd onnan tovább valahogy.

Friss topikok

Linkblog

Mar nem vagyok Uj-Zelandon

2011.02.22. 22:23 LeifEriksson

Ez most egy szomoru poszt, ma reggel olvastam az uj-zelandi foldrenges hiret.

 

Tudom, hogy a blog jo ideje nem frissult, egyszeruen annyi elmeny ert, hogy meg rovid jegyzetek irasara is alig volt idom-erom-kapacitasom, de kesobb, ha lesz, akkor majd teljes szovegge irom at az utijegyzeteket, es potolni fogom a hianyt, ha csak "utolag" is.

 

Most azert irok ide, mert februar 1-je es 21-e kozott Uj-Zelandon jartam, es azokat, akikkel esetleg csak regebben beszeltem vagy email-eztem, de tudtak hogy megyek Uj-Zelandra, szeretnem megnyugtatni, hogy semmi bajom.

Most Fidzsin jarok, 2 napja jottem ide Uj-Zelandrol, epp ezert erintett meg nagyon a mostani tragedia, mert 2 hete sincs hogy Christchurch-ben voltam.

Jol vagyok, epsegben, csak a hangulatom elegge nyomott most emiatt...

 

udv mindenkinek

J.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://leif.blog.hu/api/trackback/id/tr992681898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oceanjaro 2011.03.17. 17:06:00

Szia Jankó! Kérlek küld el az email címedet. Továbbra is puszil a világ legjobb Masszőze:)
süti beállítások módosítása