HTML

Járom a világot

Ez egy útibeszámolós blog próbál majd lenni, a 2010 őszén kezdődött ázsiai nagy kiruccanásról. Még fogalmam sincs, mennyi idő lesz ez az út, és hogy hová fogok eljutni. Első körben a cél Nepál, Bhután, India, Srí Lanka, aztán majd onnan tovább valahogy.

Friss topikok

Linkblog

Maligayang Pasko!

2010.12.24. 11:31 LeifEriksson

Azaz : "Kellemes Karácsonyt"!

 

nem, nem bolondultam meg, ez csak annak az országnak, Ázsia egyetlen katolikus országának a nyelvén van, ahol most éppen vagyok.

 

Utólag is elnézést, hogy pár napig megint nem frissült a blog. Írogatom természetesen a folytatást, csak úgy vagyok vele, hogy közben utazok is, és vannak napok, amikor nincs kedvem írni. Nem akarom, hogy rabszolgamunkává váljon, bármennyire érdekli is a folytatás a Tisztelt Olvasókat.

Folytatás persze van, és lesz, tehát hamarosan ismét jönnek az írások... :)

 

üdv mindenkinek, és Kellemes Ünnepeket!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://leif.blog.hu/api/trackback/id/tr652536553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sindbad9 2010.12.24. 16:50:13

A fiúk fát diszítettek, én a másik szobában heverésztem, olvastam. Jókat derűltem azon, ahoy bolondoztak...
Boldog Karácsonyt! Ölelünk szeretettel!
Janóék
süti beállítások módosítása